چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

  • ۰
  • ۰

افزودنی‌های پلاستیک عریض

برای آن که پلاستیک های عریض از خواص منحصر به فردی برخوردار شوند، باید طی مرحله تولید افزودنی هایی به آن ها اضافه گردد. پرکاربردترین این افزودنی ها عبارتند از:

افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش (Anti UV): نایلون های عریض ساعات زیادی را در مقابل نور خورشید قرار دارند و به همین خاطر باید مقابل آفتاب مقاوم باشد. به منظور مقاوم بودن در برابر اشعه ماورای بنفش و تغییر نکردن نایلون از لحاظ ظاهری و کاربردی، در ساخت این محصول از مواد تثبیت کنند ضد یووی استفاده می شود که نتیجه آن افزایش عمر و مقاومت نایلون خواهد بود.

افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز (IR Absorber): این افزودنی در مناطق خیلی سرد به نایلون افزوده می شود که باعث جلوگیری از خروج گرما از داخل محیط می شود. افزودنی ضد مادون قرمز با جلوگیری از کاهش شدید دما و تنظیم دما باعث می شود تا در مصرف و استهلاک تجهیزات صرفه جویی شده و کیفیت محصول تولیدی بالا برود.

افزودنی ضد الکتریسیته ساکن (Anti Static): در صورتی که این افزودنی در نایلون عریض وجود داشته باشد جذب گرد و غبار کاهش پیدا خواهد کرد.

افزودنی ضد مه (Anti Fog): با افزودن مواد ضد مه به نایلون از ایجاد قطرات شبنم در سطح داخلی پلاستیک گلخانه پیشگیری می شود. تجمع قطرات شبنم اجازه نمی دهد که نور خورشید به اندازه کافی به گیاهان برسد. هم چنین در بسیاری از مواقع این قطرات مانند ذره بین عمل کرده و حرارت نور خورشید را به حدی افزایش می دهند که برگ گیاهان دچار سوختگی می شود. اما افزودنی ضد مه با پیشگیری از تعریق گلخانه، باعث جلوگیری از کاهش دریافت نور خورشید و سوختگی برگ ‌ها می ‌شود.

نایلون عریض چیست؟

پلاستیک عریض یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک ‌های صنعتی در حوزه پوشش‌ دهی است که در ابعاد و اندازه ای بزرگ با توجه به نیاز مشتری تولید می ‌شود. این نایلون به دلیل داشتن پهنای زیاد، به پلاستیک عریض مشهور است. عرض زیاد این نایلون ‌ها باعث شده ‌است که بتوانید پوشش وسیعی برای یک فضای مشخص ایجاد کنید.

 

از نایلون‌های عریض در صنایع مختلفی مخصوصا صنایع ساختمان سازی و کشاورزی استفاده می‌شود. پلاستیک عریض به وفور در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در مصارف کشاورزی از نایلون‌های عریض برای افزایش راندمان محصول (تولید محصول باکیفت‌تر در مدت زمان کوتاه‌تر) استفاده می‌شود. جهت محقق ساختن کاربرد نایلون عریض، از آن برای پوشش سقف گل‌خانه، پرورش قارچ، ایجاد محافظ برای گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی و.. استفاده می‌کنند. جهت پوشاندن سقف گلخانه، نایلون‌های عریض کشاورزی را دور تا دور میله و ستون‌های گل‌خانه می‌کشند تا بتوان دمای داخل گلخانه را به دمای مورد نیاز تنظیم کرد و از طرفی میزان نورگیری گیاهان را بسته به محصول تغییر داد.

شما برای خرید نایلون عریض 3 متر میتواید کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۸/۲۲
  • trewrgty yjuhy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی