چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید

توضیحی در مورد مزایای خرید کاندوم به صورت آنلاین

منتوشاپ یک فروشگاه تمام حرفه ای برای خرید کاندوم است. در حقیقت با ورود کاندوم به مارکت ها شاید شما فکر کنید چه لزومی دارد که از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنیم و یک هزینه پستی هم بدهیم ؟

اینجاست که منتوشاپ با تحولی در فروش کاندوم  بصورت اینترنتی به کمک شما آمده که اگر کاندوم مورد نیاز خود را از فروشگاه ما بخرید علاوه بر اینکه نیازی به رفتن به مارکت و درگیر حمل و نقل شهری شدن یا دردسرهای خجالت در خرید را ندارید هزینه تمام شده کاندوم حتی با هزینه پستی بازهم به صرفه تر از داروخانه و مغازه هاست. علاوه بر این ها کاندوم اضافه هم هدیه می گیرید و یک خرید شیرین را تجربه میکنید.

متاسفانه دلیل این موضوع هم بی انصافی داروخانه ها و مارکت ها در ارائه قیمت کاندوم است که متاسفانه دیده شده تا 5 برابر هزینه اولیه کاندوم هم آنها روی محصولشان قیمت می گذارند. بنابراین ما فقط با ارائه قیمت منصفانه و تنوع بالا و مشاوره تلفنی برای انتخاب بهتر توانستیم سهم خوبی از بازار بدست بیاوریم.

خرید واقعا آسان از فروشگاه منتوشاپ یکی دیگر از مزایای خرید کاندوم اینترنتی از فروشگاه ماست. بنابراین یکبار کافی است قیمت ها را مقایسه کنید تا مشتری همیشگی برای سفارش کاندم از ما شوید .

برای فروش کاندوم به ما مراجعه کنید .

در واقع condom در همه جاهای دنیا در اینترنت فروش بهتری دارند . حتی سایتهای بزرگی مثل آمازون هم اقدام به فروش این محصولات می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاندوم میتوانید به صفحه کاندوم ویکی پدیا مراجعه کنید .

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

 خرید کاندوم

تاریخچه کاندم و خرید کاندوم و فروش کاندوم

تاریخچه کاندوم در اروپا قرن 16 بود مهشخصی آن را کشف کرد . حتی در غارهای قدیمی و مصر باستان هم کاغذهایی دیده شده یا از پوست حیوانات استفاده می کردند .

بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد.

فروش کاندوم

200 سال بعد چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ساخت کاندوم با لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، و باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد.

خرید کاندوم در بهترین مرکز فروش کاندوم

  • ۹۷/۱۲/۲۲
  • trewrgty yjuhy

خرید کاندوم

فروش کاندوم